wtorek, 17 lipca 2012

Domowe sposoby na locki:D

Hay


Dzisiaj pokaże wam kilka sposobów na EKOLOCZKI czyli jak uzyskać piękne loki bez używania lokówki ,prostownicy lub suszarki. Ja też mam kręcone włosy i bardzo mi ich szkoda prostować i używać lokówki boje się że mi się zniszczą tak jak mojej koleżance która prostuje włosy od 4 klasy i ma je bardzo zniszczone!


Jeśli używasz lokówki czy prostownicy nie rób tego więcej!! Uwierz mi w kręconych włosach wygadasz pięknie musisz im trochę pomóc w układaniu się:P


1.Pierwszy sposób jest dość łatwy: Umyj włosy nałóż piankę <polecam taft  power mousse 5 ona jest do włosów suchych i nie zawiera alkoholu dzięki czemu nasze włosy nie staną się suche lub słomiane>i poczekaj aż będą suche w 90%.Pamientaj o tym żę muszą być lekko wilgotne!! Następnie zapleć od samej góry dobieranego warkocza. Tak jak robi to ona-->http://www.youtube.com/watch?v=veBoDzP8-bo&feature=plcp
Gry już skończysz idź tak spać rano rozpuść warkocza. Nie rozczesuj loczków szczotką lub grzebieniem popraw je i ułóż palcami a następnie spryskaj lakierem i gotowe!!
 Możecie zrobić też dwa warkoczyki wtedy będą mniejsze loczki tak jak zrobiła to ona
http://www.youtube.com/watch?v=SvF3jt_rElk&feature=fvwrel

2.Drugi sposób. Będziemy zawijać włosy na pałeczki. Mogą być zwykłe kredki:P Umyj wieczorem włosy i rano np. 1h przed wyjściem do szkoły zawiń włosy na ołówki.Możesz przed zawinięciem włosów użyć pianki. Pwłwczki będziesz musiała umocować wsuwkami. Tak jak robi to ona--> http://www.youtube.com/watch?v=X2t0qzlIkLY&feature=plcp

3.Trzecim sposobem będziemy kręcić włosy na papier toaletowy lub na kawałki materiału jak kto woli:P Włosy muszą być lekko wilgotne. Najlepiej zawinąć je na noc. A kawałki materiału czy papieru nie będą nam przeszkadzały podczas snu:DPatrz jak robi to ona -->http://www.youtube.com/watch?v=yWnaEHoZS68&feature=plcp

4.Czwarta metoda kręcenia włosów jest też dość łatwa.Będziemy robić 3 koczki .Robimy 3 koczki coś w stylu jak na tym zdjęciu tylko że tego pierwszego bardziej z przodu:P Oczywiście robiny je na wilgotnych włosach. Śpimy na boku!!







4 komentarze:

  1. Fajny blog:D Rzeczywiście fajne sposoby...może jakiś wypróbuję:P Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. doobre sposoby :>
    http://gotofashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog. na pewno będę wpadać i czytać sposobów. masz to gwarantowane ;pp niestety mam takie włosy ze masakra, są proste i mam połamane końcówki. wyglądają strasznie i nie układałyby mi się.. nie ma szans... żaden sposób jedynie lokówka ale nie bd używać.
    wspaniały blog ;>

    OdpowiedzUsuń