sobota, 14 lipca 2012

Pielęgnacja twarzy trądzikowej:D

Hay


Więc dzisiaj napiszę jak pielęgnuje moją twarz i wy oczywiście możecie też taką pielęgnacje możecie zacząć nawet od dziś. Więc tak moja skóra bardzo przetłuszcza się w okolicach nosa na dodatek wyskakują mi pryszcze i mam pełno wągrów , to znaczy teraz już nie!!:) Oprócz tego dbam aby nawilżać moją skórę.


1.Jeśli macie dość poważne problemy z trądzikiem udajcie się do dermatologa!! Ja tak zrobiłam. Oczywiście musicie się liczyć z tym że te maści lub żele które będzie wam zapisywał nie są tanie. No ale cóż chyba nie chcecie mieć zniszczonej zabliźnionej twarzy od pryszczy!! Niestety dużo osób tak ma!! I nie jest to piękny widok!!


A tak możecie wyglądać!!




2.Nie wolno wam wyciskać pryszczy!! To spowoduje że zacznie wychodzić ich jeszcze więcej i jak będziecie wyciskać zostaną blizny!!






3.Ja na trądzik między innymi używam GARNIER czysta skóra 3 w 1 ŻEL MYJĄCY+PEELING+MASECZKA przeciw niedoskonałością i ja używam go jako PEELING bo ma te małe drobinki. Koszt wynosi około 17 zł.






4.Używam też z AVONU żel do Planet spa który bardzo dobrze działa na wągry oraz usuwa przetłuszczoną skórę wokół nosa:)





5.Możecie też użyć Tonik ogórkowy z ziaji który oczyści waszą skórę i nawilży ją ,a do tego ma jeszcze piękny ogórkowy zapach!




6.No i ja jeszcze używam te żele które zapisał mi dermatolog ale wy musicie się skonsultować ze swoim:P


Żegnam was czekam na wasze komentarze i życzę miłej walki z trądzikiem:*

1 komentarz:

  1. przydatne informacje, fajny blog ! :DD
    pzdr,
    http://loveiswonderful.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń