piątek, 13 lipca 2012

Włosy


Włosy:
Dzisiaj trochę o włosach.No to tak ja mam włosy z natury kręcone i nie prostuję ich ani nie kręcę na lokówkę. Po umyciu ich nie suszę spryskuję odżywką na przemian  Mrs. Potter,s  i to jest EKSPRESOWA ODŻYWKA bez spłukiwania , odbudowa i nawilżenie do włosów suchych i zniszczonych. I na niej pisze że regeneruje włosy i nawilża je nadaje im połysk i wygładza je oraz ułatwia rozczesywanie , ze wszystkim się zgadzam oprócz z tym że ułatwia rozczesywanie. Naprawdę polecam wam tą odżywkę chociaż nie dostaniecie jej w ROSSMANIE. Jej koszt wynosi ok. 8 zł także bardzo tanio!! Można ją dostać w Naturze,Realu,Kauflandzie ale myślę że warto poszukać w zwykłych sklepach lub kioskach.

Druga odżywka jaką używam to jest  Giss Kur którą bardzo łatwo dostać w ROSSMANIE za ok.15zł. I to jest HAIR REPAIR ułatwia rozczesywanie i nadaje im połysk a co najważniejsze nadaje im połysk:D




Stosuję też płukanki do włosów oto kilka z nich:





Płukanka do włosów pokrzywowa

1 łyżeczkę suszonych liści pokrzywy (zioła do nabycia w sklepie zielarskim lub aptece) zalewamy szklanką wrzątku. Gdy napar przestygnie, zioła przecedzamy. Regularne płukanie włosów herbatką pokrzywową wzmacnia cebulki włosów, zapobiega wypadaniu włosów i łupieżowi.

Ja proponuję jeśli macie taką możliwość pójście do lasu i nazbierać sobie pokrzywy a następnie ususzyć ją i mamy gotowe tylko nie bierzcie młodej pokrzywy bo może zabarwić wam włosy lekko na zielono a do włosów jasnych w ogóle się nie nadaje:P 





Płukanka do włosów rumiankowa

Płukanie włosów herbatą rumiankową nadaje włosom jedwabistej miękkości i blasku. Płukanka rumiankowa polecana jest szczególnie włosom jasnym ale do włosów ciemnych też może być. Napar rumiankowy podkreśla kolor włosów blond.Ja niestety mam ciemne włosy;/




Płukanka do włosów piwna

Chmiel działa zbawiennie na przetłuszczające się włosy. Wystarczy szklankę piwa delikatnie rozprowadzić wacikiem na umytych włosach.  Płukanka piwna doskonale wnika we włosy, nie pozostawia specyficznego zapachu, nie wymaga spłukiwania. Wzmacnia włosy i zapobiega przetłuszczaniu skóry głowy. Piwo oczywiście bezalkoholowe ja osobiście polewam włosy. 
Oczywiście jeśli chcecie mieć piękne włosy nie myjcie ich codziennie najlepiej co 2 lub 3 dni.
Nie polecam żadnych suplementów czyli np. Skrzypovita kiedyś ją łykałam i oczywiście miałam piękne włosy od niej ale jak przestałam używać to mi się strasznie zniszczyły.Jak już to trzeba ją łykać cały czas i nie jest tania a poco mam przerażać i łykać tabletki jeśli mogę zrobić sobie płukankę.

1 komentarz: